Summering

För er som inte hängt med mig IRL  de senaste månaderna är jag snäll och gör en kort summering 
Läs med nöje.

November var en bästa och värsta månaden i mitt liv. Den värsta för att jag var på körskolan varje dag, och den bästa för att jag tillslut lyckades köra "felfritt" under 35 minuter och fick mitt väl förtjänta körkort. Jag tycker dock fortfarande att det är sjukt att man måste betala för ett körkort, med tanke på all den tid och kraftansträngning som man själv lägger ner borde man få en fet lön.

December satt jag på Waynes eller på CK fiket med mina arbetslösa vänner och drack vaniljlatte. I mittten av månaden kom jag på att mina pengar sakta men säkert skulle försvinna om jag fortsatte på det viset. Så jag åkte till Thailand över jul och nyår där var det billigt och bra!



image208



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0