min bästa dag

Den här dagen vill jag glömma. Började med att jag tappade bort mig när jag skulle till Toptemp tillslut gav jag upp och tog taxi det blev dyrt och dåligt. Kom fram en halvtimma försent. Efter att jag varit på den intervjun hade jag 10 min att ta mig till Nettkatalogen som låg en 5431mil där ifrån, jag kom ca 40 min försent. Mobilen ringde hela dagen, jag blir så less, det kostar 3nok /min för mig att bara svara, snart är jag helt pank igen.

Sofie fixade in mig på Viasat får böja jobba där på måndag, hinner jag inte få nått annat jobb tar jag nog det, men lönen är sämst. Kommer jobba med lite Skell folk då hah.

Morgondagen kommer troligtvis att bli lika hemsk som idag. Först ska jag tilll Posten i någon förort och sen ska jag till nått TV företag någon annanstans i stan. Tippar på att jag tappar bort mig ca 25gr och att taxi notan kommer att gå på ca 200:- , jag längtar.


Kommentarer
Postat av: annika

varför skaffar du inte norskt telefonnummer min vän?

2008-02-20 @ 23:40:18
URL: http://annikabackstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0