Fredag

Jag vaknade upp med en tung huvudvärk, halsen kändes svullen och jag kunde knappt andas. Klockan var 11:00 jag ville bara fortsätta blunda. Telefonen ringde det var Vegard (en norsk) som ordnat en intervju åt mig på en Bank, och jag skulle befinna mig där 13:00 konservativt klädd. Jag la på tog en dusch och stal en hårdbrödmacka från fannys packet, klädde mig och gick. När jag stod utanför porten förstod jag varför klädkoden var viktig för det var rätt fult där, marmor och guld.
 Kvinnan på intervjun pratade om alla uppgifter jag skulle få, typ torka bort smulor från konferansborden och vara vänlig mot jäster, hon pratade och pratade, och jag satt där och nickade tills jag nästan nickade till..Hoppas iallafall att jag får det jobbet men man vet ju aldrig jag börjar bli less på att söka jobb nu, kankse borde söka på ett vanligt café elle nått..

Dagen forsatte halv 2 var jag klar med mitt nickande på banken. Då hade jag 30min att ta mig ut till Cocacola som ligger ca 40 min utanför stan, jag kom försent. Det var ganska pinsamt för de hade typ en föreläsning, men intervjun där gick också bra jag gjorde allt för att spela frisk och såg glad ut.

Ikväll ska jag äta popcorn, imorgon ska jag på fest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0