Första dagen på jobbet

Stiger upp 10:00, går i i badrummet och tittar mig i spegeln. Märker att jag inte ser så mycket. Detta beror på att hela mitt vänstra öga har svällt upp, som en bulle typ. "Klart att detta ska hända dagen jag börjar på ett helt nytt jobb tänker jag och dränker ansiktet med iskallt vatten.

Som tur var började jag inte förrän 15:00 och ögat han bli normalt igen innan dess. Dagen var helt okej. Vi var ca 15st som började, och minst fem var svenskar, riktigt trevliga och allt som hör där till. Vi fick en massa information om GET,  fick vi äta pizza och sen fick vi sätta oss och medlyssna. Jag och en annan kille fick lyssna på en man i 40 års ålderna som såg ut och agerade precis som nalle puh gör. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0