Bussjukan

Jag har köpt ett månadskort för Buss/trikk/T-bana nu. det använder jag dagligen. Fast jag tror att jag måste sluta med det. Var och var annan gång jag åker blir jag så illamående att jag nästan måste kliva av. Det blev jag ikväll när jag åkte hem från jobbet. Jag kunde dock inte hoppa av bussen, på grund av att jag då aldrig skulle hitta hem. Så jag höll ut till bussen stannade vid min hållplats. Sen gick jag av helt yr, försökte dock se ut att må bra för annars kanske någon skulle tro att jag var full, och försöka råna mig.



För övrigt: Idag kom jag och Fanny på att vi jobbar i Samma kvarter. Mitt lokalsinne har i en veckas tid trott att vi jobbat i två helt olika delar av den här staden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0