Another day

Idag sprang jag och Omar runt på stan och letade jobb igen, det gick bra har det nog fixat till imorn. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det är att jobba, har ju varit ledig från arbetsmarknaden ett bra tag nu. Fast jag längtar endå, och hyran på 11000:- måste ju betalas.

Det går inte ihop, jag har varit så snål att jag inte har köpt hem kaffe sedan jag flyttade hit. Istället har jag sprungit och köpt kaffe på caféer varje dag för typ 30 nok, bara för att jag inte kunnat hålla mig. Det har blivigt så mycket dyrare i längden heh.
.
Ikväll for jag och Fanny och köpte en dator, den var fin. Fast den har inte startat än, den kanske är paj.


Nu ska vi se på Ally.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0