hej helg


D
et känns som om att den här helgen har passerat på 5 sekunder. Nu är det söndag och vi har just varit ute och ätit bakismat. jag åt världens godaste skaldjursrätt. Jag sitter här mätt och tuggar på bananchips. Ifredags var vi i Emelies park och grillade men en massa trevliga människor.

Igår var jag och Fanny och shoppade på Majorstuen hela dagen. Vi har typ sprungit runt på karl Johan i tre månader och gått miste om stans bästa shopping gata. Från och med nu blir det nog bara shopping i den delen av staden, så slipper man alla hemska CUBUS affärer.
Igår kväll var det fest , vi skulle ut Kharma fast vi kom inte in, so det sög. Jag skar mig på tummen eller nått för helt plötsligt hade jag blod över hela handen, fast det gjorde inge ont. Kvällen slutade med pepparkakskebab den var ganska billig så jag antar att man får vad man betalar för.

Idag stal vi en katt den heter PBrain.

cu.












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0