flashbacks från helgen.

Hej nu ska jag skriva ner helgen på 60 sek..

Fredag var værdens bæsta dag. Før då var det varmt ute och fint, sen var det nått annat mer men det minns jag inte.
Lørdag var bra før då shoppade jag sen festade jag hos Johan, mimmi och micke de hade utflyttningsfest før de ska hem till Sverige. Det var riktigt kul, jag sov øver hos Anton och dom igen, jag borde sluta med det. Man kænner ju sig som værdens ris nær man går hem i samma klæder dagenefter och møts av pigga normænns som ær ute och springer i parken,,uuh..
 
Søndag var det fint væder med vi solade i parken det var typ 100C. Sedan åkte ti till Tåsen och åt på Fannys jobb.

Vi har kommit på att vi ska flytta. Så igår stædade vi vår lægenhet. Ikvælls ska det komma några tjejer på visning. Vår hyresværd vet inget æn. Vi borde sæga nått før vi har tænkt flytta opm en vecka. Han kommer att bli sur och arg haha.


Kommentarer
Postat av: annika

har ni hittat ny lägenhet??

2008-04-21 @ 13:47:47
URL: http://annikabackstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0