Utbytt!



Som ni läste i förra inlägget har min mp3 mer eller mindre gått sönder. Har beställt en ny nu i alla fall. När jag köpte min förra var det egentligen den här jag ville ha,men den var lite för dyr.
Nu har den gått ner i pris och kostar bara 1400:- ganska värt för man kan se film på den med, inte för att jag någonsin kommer att orka det. Iriver U10 heter den längtar till den kommer!

Helgen har varit bra, var ledig för ovanlighetens skull. Igår var jag på stan med syrran och tömde kortet lite. Åt  middag med lite folk på lilla Kina för att sedan dra vidare på fest på sunnanå.

Idag har jag suttit vid datorn hela dagen och kvällen, föritom när jag gick och hämtade mitt klädpacket från Zoovillage och åt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0