teoriskit del 45?

Nu var det en månad sedan jag körde på körskolan sist. Jag har inte haft tid, med andra ord lust. De på körskolan säger att jag inte får göra allt där utan måste köra hemma med. Dett orkar inte jag men det förstår de aldrig, hur många gånger jag än säger det. De är ganska osmarta för de skulle ju tjäna mer pengar på mig om jag bara körde där. Nu får de skylla sig själv att jag inte kommer, hemma har jag tid att köra högst en gång i veckan. Eftersom att jag hatar att göra det brukar jag inte ta något större initiativ till det. Ikväll har jag i alla fall skrivit ned ca hundra teorifrågor som jag aldrig kommer att lära mig.

Btw: Jag vet inte hur man åker buss heller. Har åkt buss högst 3 gånger i Skellefteå. Så när jag i lördags skulle ta  mig till morö backe via kollektivtrafiken misslyckades jag förstås. Man skulle tydligen trycka på stoppknappen för att bussen skulle stanna, det gjorde inte jag. Jag hamnade typ mitt ute i ödemarken (Nyckelgatan?) och fick gå flera mil för att komma rätt.

Kommentarer
Postat av: keytwo

haha!
Alla vägar leder till Sunnanå =)

2007-09-10 @ 21:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0