some talkin'

Sovmorgon till 17:15 imorgon. Fast den får jag inte ta del av fullt ut, tänkte börja dagen med lite träning (typ gå heh). Mamma hörde att jag började sent och tvingade mig att gå ut med hunden, jag hatar det.  Varenda gång jag går ut och går med den rusar den iväg så att man måste springa efter. Eller så lägger den sig bara ner på vägen och vägrar att resa sig. Jag kan inte med djur.

Idag när jag var på stan träffade jag några av mina arbetslösa vänner. Efter det kände jag mig inte helt misslyckad, mitt första mål efter att jag gick ut gymnasiet var att inte börja plugga direkt, det lyckades jag med. Mitt andra mål var att få ett jobb, även det har jag bockat för. Nu har jag enligt mitt senaste kontoutdrag pengar på kontot och kan göra vad jag vill (till en stor begrännsning). Vad det blir ser jag i början Oktober.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0