men otur

God morgon...Imorse gjorde jag verkligen en miss. Jag ställde väckarklockan på 06:00 eftersom att jag var tvungen att rensa golvet från alla kläder innan Gerd skulle komma och städa. Slängde in allt i garderoben och gick till körskolan 07:00, trodde att jag hade körlektion, men det hade jag tydligen inte. Bra att jag har koll, vände om och gick hem igen.

Igår fick jag min Mp3 från Netonnet, men det är nått fel på den. När jag skulle ladda den så gick vår nya dator sönder! Prövade att ladda den på en annan dator men de funkar inte, ringde nyss till kundtjänsten och jag får en ny som tur är..Datorn är fortfarande trasig, undrar om man kan stämma de för det, fösvinner allt som är sparat på den dör jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0