vem är yngst

Igår kväll var jag med Frida och Carina. Vi såg på tv och nån dålig film hoss Putte.
Till slut blev vi så less att vi for och åt på Frasses. När jag fick skjuts hem sådär vid halv ett, såg jag min mamma som var på väg ut med sina vänninnor. Jag kommer alltså hem när min mamma går ut, är det så det ska vara när man är 19 år? haha.

Idag gick jag och lämnade in en jobbansökan på Hufvudsaken. Jag kommer typ inte få nått jobb i sommar, det känns hemskt, vill inte ens tänka på det,blä.

Från det till något annat, det bästa jag har gjort i veckan faktiskt..
Fyllt på min mobil, äntligen kan jag vara lite social av mig, bra :)

Idag skrev Lasse Lindh ett brev till mig för att jag harde requestat han på myspace, typ ball  :)


Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0