Vatten vatten bara vanligt vatten

Idag var det full rule på Atorp, ninjas, mp3-spelare m.m. var utstyreln. Vår klass har änne inte riktigt hakat på det där med utklädningstemat än, men några gjorde ett tappert försök iaf. Idag blev det matkrig eller snarare mjölkkrig i matsalen, några killar kasteade vatten på några tjejer i frilufs tvåan det var aganksa kul. Någont som inte var lika roligt var att de skulle ge tillbaka  och detta gjorde dom med mjölk. Jag satt och åt mitt i matsalen ocn när en kille sprang förbi mig och de kastade mjölk mot honom. Han han undan och mjölken kom på mig istället,fyfan...

Vi har inga mer lektioner fram till AVSLUTNINGS FREDAGEN, så jag har så gott som sommarlov redan! :D fast det är inte så ball när man går mot att bli arbetslös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0