Tema kväll

Igår vare temakväll igen, Pirates. Jag tror att jag är den enda i hela världen som inte sett de filmerna tidigare?! :P
 Vi skulle se båda filmerna men orkade bara med den första. Trotts det kom jag hem från Annika klockan 3 inatt, vilket ledde till att jag somnade en stund på dagens teaterföreställning..

Jag blev rätt överlycklig när min tränare skickade ett SMS där det stod att vi inte skulle städa ikväll!
Egentligen skulle vi städa vägarna från typ Coop Forum till Burträsk, kort?
Så ikväll får ja jobba me att skriva ut en massa brochyrer och typ klippa flera hundra visitkort..

Jag måste komma ihåg att gå med mamma på stan så att jag kan få lite viktiga saker till Sthlm. Behöver verkligen en väska och ett par nya solglasögon. Och pengar..                                                                                         

Jag sa tidigare i veckan att jag skulle ha "träningsvecka". Jag undrar vad som hände med den för det har inte alls blivit av..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0