Sthlm!!

Imorgon åker vi 20 pers från stan för att vara med på nationella UF mässan i Sthlm .
Är där till på torsdag. Vi har haft hur mkt som helst att göra, orkar inte skriva nått av det för det skulle typ bli 10000 rader.Nu är vår monter osv,osv,osv kankse nästan klar iaf..
Mässan är först på måndag så i helgen blir det  fest, shopping och Grönan!
Tur att tåget går först kl 24:00 på fredag så jag hinner packa imorn.

Annars..
Idag hade vi en kvinna som jobbade på nån slags socialnämd på samhällsen. Hon berättade om människor som inte har jobb och tvingas leva på bidrag, det var hemskt att lyssna på blä.

Kankse ska anmäla mig till en kurs i England i höst, den är en vecka och man får gratis resa mat osv där, tråkigt?! :D

Idag fylller Hanna i klassen år, Lillemor och Fanny hade bakat henne en tårta som de tog med på skolan.
Det blev typ kalas haha, måste göras oftare trotts att jag inte kunde äta tårtan..

Nu ska jag hitta nån bra låt att lyssna på, sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0