Spiderman någon?

Den här dagen började dåligt, jag orkade inte gå upp för att fara till körskolan tog en sovmorgon istället.
Precis när jag skulle fara märker jag att min lillasyster förstört mina skor som hon fick låna i gbg ihelgen. Kul.
När jag gick ut märkte jag att det var kallt och regnoväder så jag tog vinterjackan och svettades ihjäl...

På skolan gjorde vi inte allt för mkt, på organisation och ledarskapen fick vi som vanligt arbeta i 5min för att sedan bara sitta och sitta" typ...vår lärare där inte verkligen inte allt för engagerad.

Tänkt ta tag i spinningen igen idag men fick akut magont så det gick inte, jag ´har blivigt jätte dålig på at träna, blir nästan bara en gång i veckan nu, högst två. Ocj jag orkar inte ens med medelpasset längre utan kör bas, vad händer?
For på körskolan istället och försökte klara ett prov, det gick inte så vidare bra. Gick på stan och slösade pengar på en dyr tröja och ett linne för att kompensera?

Aja imorn vill jag fara och se spiderman men varken Frida, Carina eller någon annan männsika verkar vilja se den, varför? ;P

FÖR ÖVRIGT SÅ VILL JAG:

1 Att min jacka ska komma med posten nu.

2 Ha ett jobb.


heej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0