Skinnjackan,studenten,bal?

JACKAN
Först blev jag av med 1000:- på tradera av en säljare som inte skickade jackan som jag beställt. Efter att jag mailat henne ett antal gånger gav hon slutligen med sig och skickade den, den kom nyss, och var självklart i fel storlek. Storlekslappen var borta med, troligen bortklippt. Jag orkar inge meeer blir så less!!!
Skulle ha en 34 men det här måste vara 36 eller 38..ååh..
image67
KLÄNNINGEN
Gick med mamma på stan idag hon hade lagt av en massa vita klänningar till studenten på Benneton.
Ingen passade, men hittade en fin på Veromoda. En vit klänning med smalt vitt skärp i midjan, blir nog bra! :)


BALEN?
Sen vare ju Balen med, ska jag gå?
Hittar jag inte en snyggklänning och Bil vill man ju inte gå. Måste ju bestämma mig nu med, bara några veckor kvar nu... :S


Kommentarer
Postat av: sus

Alltså hej. Jag letar skinnjacka. Vill du återfå dina pengar och tror du den passar mig? :)

hälsningar din granne

2007-05-06 @ 20:38:11
URL: http://susidus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0