Råsmart?

Jag tycker att jag nyss kom på världens* smartaste sak. Ska snar ner på stan och köpa lite grejer. I vanliga fall brukar jag jämt glömma vissa viktiga saker, som jag ska köpa. Nu kommer jag inte att göra det längre, jag har aldrig orkat skriva inköpslistor eftersom att det tar så lång tid att hitta penna och papper. Så varför inte skriva listan på datorn när jag endå sitter vid den, det gjorde jag och skrev ut den nyss, gu va smart*...så här ser den ut:

Rouge (lik soft melon 17)

Deo

Fylla på mobilen

Bikini
Hårfärg (om jag har pengar till det, troligen inte)
Solglasögon (om jag hittar några, troligen inte)
---------------------------------------------------------------------------------------------------

   Ikväll blir det glass med tjejerna på Ainas =)
image84


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0