Onsdagen i allmänhet

Det är så härligt väder känns verkligen som sommar, äntligen. Hoppas att det blir bra väder i helgen så vi kan köra på grillning före Station på Fredag.

Min cykel var hel föresten,skrev ju att ja skull e hämta den för någon dag sedan från Kalpan skolan. I nästan 2 veckor fick den stå ensam utanför skolan. Den var hel och fin när jag hämtade den som tur var.

Idag har vi planerat lite inför studenten i klassen, tillslut kom vi fram till något vettigt att göra sista veckan. Vad vi ska klä ut oss som är dock inte helt löst än...
Jag måste hitta på något att önska mig i studentpresent med hm vad vill jag ha?..

Efter skolan var jag hos frissan och klippte topparna, det var ganska ovärt så jag bokade in en ny tid nästa vecka så att jag blir klippt på riktigt typ. Det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0