Nytt klock köp

Min klocka gick sönder i fredags, jag tror jag ramlade och slog sönder glaset. Så idag efter skolan blev jag tvungen att gå och köpa en ny. Klockan jag hade sist var BilligSkit från Dellys, och bara för att jag tyckte att den var så fin tänkte jag att varför inte köra på en lika dan igen. Tyvärr så fanns den inte kvar längre, jag gick på alla klockaffärer i stan, utan att hitta min kära "Diesel Times"  klocka. Tillslut fick jag skärpa mig, jag var ju tvungen att köpa en ny och kunde inte gå och deppa för att inte min klocka fanns kvar, fast det känns j''vlig deppigt för tillfället. Aja Jag hittade en klocka på Dellys för som fick duga, en sån där som har visare som lyser i mörkret haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0