Nej:S

I veckan har jag känt mig en aning utestängd från världen. Jag har haft noll kronor på min mobil i ca en vecka, I går gick vårt internet hemma sönder, vi måste köpa typ en nya anslutningsdosa. Och det kommer minst att ta två veckor innan pappa gör det. Nu är det Fredag och jag har slutat, men måste sitta kvar här på skolan och skriva världens största filosofiarbete, som egentligen skulle vara inlämnat igår, jag har inte börjat än..

Ikväll (om jag kommer hem någon gång) blir det iallafall grillning hos Erik och sedan utgång på Station8.

Jag kommer  nog inte kunna skriva i bloggen förrän på måndag igen eftersom att mitt internet är paj. Det enda positiva med det är väl att jag kanske lyckas skaffa mig något slags liv, istället för att sitta här och klicka ;P

 ha en trevlig helg Alla!


Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0