my day

Okort vecka torsag imorn sen helg.
Fast man kan lika gärna säga att det är helg nu för våra lärare
är inte allt för motiverade på att ha lektioner med oss typ.

Ikäll borde jag plugga teori, men eftersom att jag är för lat så kommer
jag troligvis inte orka, jag är så dålig.

Vi jobbade med projektarbetet idag, jag och annika for till en Harry som hade ringt mig.
Han (som jobbade för hörselskadadesriksförbund) gav oss 2000:- i sponsing. Erik skulle
typ fixa 3000:- så nu har vi råd med Sthlm det blir nice vi far nästa fre.

Mamma ringde mig och tyckte att vi skulle fara förbi comvux och anmäla mig till lite kuser som
jag kan läsa om jag inte får nått jobb. Men urs alltså roliga kurser det fanns, typ kemi osv.
Näe får jag inget jobb här far jag utomands och jobbar!

Spiderman premiär på Fre, måste dra ihop några för den måste jag se.

ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0