Back efter UF mässan

Efter en vecka i Sthlm är jag ganska slut, men det har varit hur kul som helst. Åkte med värlens härligaste gäng och träffade en massa nya männisor. Vi sålde en massa av våra Hearings och fick ny kontakter med människor som var intresserade av vår produkt. Vi har utökat kollektionen och har tillverkat lite sommriag örhängen, rosa och gröna. Inom koer kommer vi att lägga ut bilder på alla olika modeller på hemsidan www.hearing.webb.se  .Tyvärr så vann ingen av oss från Skellefteå något pris på mässan. Bästa vara grenen som vi tävlade i, vann några grabbar som sålde pappaers krukor. Det är måssor som denna som verkligen gör att man tycker att det är kul att driva företag.

Vi han även med lite shopping men jag hittade inte speciellt mkt, kan vara för att mina pengar nästan var slut. Köpte iallafall en två klänningar en väska och en massa smycken, fast en av klänningarna råkade jag tappa någonstanns så den förlorade jag..

Nu känns det verkligen världelöst att komma hem, skellefteå känns som världens mest ödelagda stad. Jag vill verkligen flytta här ifrån så fort som möjligt.

laddar upp lite bilder om någon timma!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0