Rätt anfådd

Jag han inte med det jag skulle, orkade inte söka jobb. Han heller inte köpa hårfärg :/
Istället blev det fika,spinning och Bio. Får ta tag i de mer viktiga" sakerna imorn..måste även köpa nya linser , och ett par glasögon eftersom att mina är trasiga. Boka teorin, och köpa Bonniers "teorispel"

Nu vet jag att det är sant, trodde att solbacken var ett undantag, men jag orkar verkligen ingenting. Fick skjuts till Sjungande idag för att hämta min cykel. Hade brottom hem och tog den vad jag rodde var snabbaste vägen, Erikslidsbacken. Efter halva backen tog det stopp och jag började gå,men inte ens det orkade jag. När jag var uppe hade jag kramp i vaderna och kunde typ inte stå på benen, var rätt anfådd med. Det är illa. Tur att jag har nerförsbacke till skolan annars skulle jag aldrig orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0