Lörre

Första dagen på lovet och jag har inte slappat. Duktigt för att vara jag faktiskt :}
Vaknade klockan 6 av att det var för ljust i mitt rum, lyckades dock somna om till typ 11.
 Klädde på mig, åt och skrev sedan en CV. Cyklade till Willys på solbacken för att lämna in den där. Det var skitjobbigt att cykla hade helt glömt bort hur brant solbacken är! Blev tvungen att springa in i ett omklädningsrum på Maxi och fixa till mig, såg ju helrisig ut efter den jobiga färden. När jag kom på Willys fick jag veta att chefen hade tagit semseter till vecka 12. Ficka iallafall lämna in jobbansökan.^
På måndag måste jag söka på fler ställen. 

Sportlov har alltid betytt slapplov för mig. I år ska jag ändra på det. Spinning på friskis hela veckan^^. Ska försöka i alla fall. Sen lär vi måsta jobba med projektarbetet en hel del med.

Ikväll blire chillen med tjejerna fika osv.  Hos oscar som vanligt blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0