Jag är 19"!

God I´m old.
Någont som jag nästan inte hade tid med var att fylla år. Igår lördag var nämligen min 19 års dag.  Visste att dagen inte skulle bli som vanliga födelsedagar eftersom att jag inte var hemma. Den blev bättre, inte helt fel att bli grattad av 150 pers! Dessutom hade jag en massa av mina närmsta kompisar där nere och min mamma förstås.
Vi kom hem från ume klockan 7 och då var alla trötta efter tre dagars slit. Jag satte mig i soffan och började se nån film som gick på TV¨n. Sen kom ja ju på att det fortfarande var min 19 års dag och att jag borde fira lite till. Eftersom att min mamma forfarande var kvar i ume och pappa och brorsan och pappa var i Sundsvall kunde jag inte bli firad hemma. Jag blev bjuen på Fest hos Sandra så kvällen slutade i drinkar och utgång, riktigt trevligt!

image37
Idag ska jag blir firad av famlijen tror jag, paket å sånt ni vet.
 

hejhejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0