Vickan med hutt!

Midsommar blev riktigt lyckat!
Klockan halv 4 kom Dannne förbi vi for och hämtade Dante och körde sedan tiill Vickan. Hon hade handlat en massa god mat som vi lagade tillsammans. Orkar inte skriva vad, men tre rätters var det.
Vädret var toppen så vi satt ute nästan hela kvällen. Spelade världens farligaste spel Fia med hutt (vickan med hutt), mirjam vann. Sen blev det kubb och annat kul, en riktig toppen kväll med härliga människor helt enkelt.

Idag är jag bakis och tycker synd om mig själv, börjar tvivla på att jag kommer att klara av 2 dagars på festivalen trotts att jag jobber hela helgen, men det är en senare fråga. Bilder från midsommar kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Blue

Fia med hutt är roligt... i glada vänners lag.

2007-06-23 @ 14:21:49
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0