Tre trasiga skor!

På en veckan har jag lyckats med att bli av med tre par skor, alla köpta efter jul. Inte kul alls när man är pank och inte har råd att köpa nya.. De första skorna (mina bruna ballerina skor med kilklack) glömde jag hos Vickan när hon hade klassfesten i Kåge. Det lär dröja innan jag har tid att åka dit ut och hämta dem.. Mina andra par skor var de mörkblåa klack skorna som jag hade på Studentfredagen.

De gick sönder på vägen till Max sulan låtsnade, i förrgår låtsnade även sulan på andra skon. Jag har försökt limma dem ikväll så att jag kan ha på mig något på fötterna imorn. Mitt tredje par skor var mina vita tygskor.

De var så skitiga så ikväll beslöt jag mig för att tvätta dem i tvättmaskinen (hade gjort det en gång förr, det funkar vanligtvis). När jag tog ut skorna hade de visserligen blivit rena, men inte vita utan till rosa!.. Så var min sko-sommar förstörd.

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0