Timmarna innan champagnen..

Klockan är 00:09 och det är idag jag tar studenten, först ska jag sova. Om några timmar ska jag gå upp och duscha ta på mig min vita klädsel sminka mig och bli uppvaktad av mina föräldrar innan jag far till Cicci på Champagne frukost. Idag blir vi i Spfl3 och alla andra som går ut gymnasiet vuxna. Jag känner nog som många andra en stor glädje och samtidigt en liten rädlsa. Nu går vi in i vuxenlivet och ut i världen, vi kan göra precis vad vi vill med livet. För mig är bara frågan vad, efter att ha haft livet planerat av andra i 19 år känns det ganska konstigt när ingen längre säger vad man ska göra, nu måste man komma på det själv. Jag har jobb hela sommaren vilket känns skönt, ihöst funderar jag på att antingen fara till Norge och bli rik eller bara fara och resa och njta av livet. Först ska jag iallafall njuta av en underbara sommar här i stan med alla nära och kära det ser jag fram emot!
image95
Snart äre skål ;D

/Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0