Ofta jag?

image123Jag gillar inte hundar, jag gillar i stort sätt inget djur alls. Eller det är inte djuren i sig som jag inte gillar (förutom fåglar), utan det är att behöva ta hand om dem. Jag har alltid sagt att jag aldrig kommer att ha ett husdjur när jag blir vuxen. Hemma har vi en en golden retriver som jag helt och hållet har bort sagt mig ansvaret från.

Ikväll ändrade jag mig typ, eller jag kommer aldrig att gå ut och gå och mata hunden som vi har hemma, men jag kom på att när jag flyttar hemifrån vill jag typ ha en. Fast ingen annan ras än en Bulldog, och den måste vara precis i de färgerna som den på bilden. Den får inte bli så stor heller, helst valp hela tiden, sen måste den vara lat för jag gillar inte att gå.

image121image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0