Livet i helgen

 Igår (lördag) började jag dagen med att göra mig i ordning för att gå på stan med syrran. Fast mamma fick med oss på nordanå där vi åt lunch med pappa i stället. Det var typ karneval där, jag testade att andas in lustgas eller vad det kallas. Man låter verkligen helt sjuk när man pratar efter det hehe.

Efter lunchen fick jag skynda mig in på stan, skulle fika med Danne, Annika, Dante och jonas på Cafe Arom. Vi pratade om Lärarfesten och kom på att pluntor kan komma till god användning, så efter fikat gick vi på Claes Ohlsson och köpter ett par.

Klockan 5 åkte jag jonas och Karina ut till Bodbysund till Jullan på fest. Det var alla som var med i sthlm som var bjudna, kul att Umeå killarna kom med, ohärligt gäng! Kvällen var sjukt rolig trotts att inte badtunnan vart varm någon gång. Istället bastade vi och badade i sjön. Kom hem idag och ska bara försöka känna lugnen nu, tänkte faktiskt hinna med att träna ikväll, för det lär inte hinnas någon annan gång i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0