lönen!?

Jag var riktigt nära på att bli utan lön för hela juni. Idag ringde micke och sa att jag missat att fylla i tidapporten. Vadå för tidrapport tänkte jag, de är lite dåliga på att ge ut information där jag arbetar. Idag skulle den vara inne annars fick man ingen lön. Som tur var skulle jag jobba klockan 4 så jag for bara dit och fyllde i den.

Idag ringde en jörgen och erbjöd mig jobbet som "runt ringare". Jag ska typ ringa till alla som kommit in på en viss högskolelinje här i stan och ställa lite frågor, nice extrajobb!

Imorn har jag körlektion 07:00 igen jag fick läxa till imorn, den kan jag inte, dom fattar aldrig att jag inte orkar köra hemma flera ggr i veckan...aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0