Fest(ival)helgen!

Oj vilken helg, trevlig har den varig!. Jobbade till 5 i fredas, rusade hem och åt. Vid 7 tiden bar det iväg till Amirs Fest i tältet vid punkthusen. En massa bra människor, grill, musik, dricka och lekar, toppenfest alltså!
Tillslut tog vi oss iväg till festivaen och det bar av direkt in i tälten, såg inte en enda artist, inte för att Idol Markus är så mkt att se men.

Lördagen började jag jobba 9 på morgonen, slutade klockan sex. Har varit pank jätte länge och fick höra att vi hade fått studie bidraget, så då blev det utekväll även den kvällen. Förfest hos mig med några från klassen mfl. Missade alla artister även den kvällen.

Idag är jag slut eftersom att jag jobbat hela helgen. Slutade (jobba) 18:00 ikväll. Som tur är så är jag ledig imorn, härligt!. Jobbar nästan ingenting hela veckan typ sommarlov.

heej 

Kommentarer
Postat av: Maria

tråkigt o va pank =(

2007-07-01 @ 22:54:50
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: Mimmi

Låter som en trevlig vecka :)
Kram Mimmi.

2007-07-01 @ 22:57:15
URL: http://Hottrendy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0