cepe spinning

Jaha idag skulle jag vara bra och träna för första gången på nån 2 månader. Jag bokade Spinningen på Friskvårds 18:00. Eftersomatt jag är medlem kostade det 70:-. Jag har varit där tidigare och då har det varit värt det men inte ikväll! Jag trodde som de flesta andra att det skulle bli ett vanligt spinnningpass. När vi satt på cyklarna klara för start bestämde sig ledaren att vi skulle gå ihop 3 och tre och köra nån jävla ABC övning. Så när tränaren sa A skulle den som var A cykla ,efter 20 sek B osv. Det var verkligen ett konstigt och ovärt pass. När man inte skulle stå upp och cykla skulle man hejja på den som var B eller C. Det enda positiva med passet var att det blev ganska lätt man kunde bara sitta typ rå mkt. Annars var det mest negativt, vi var tvugna att hejja på varandra under passet med, ingen kände typ nån där så det kändes ganska fult.

Efter passet fick jag ont i nacken och huvudverk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0