waterpipe

Igår var vi hos oscar, rökte vattenpipa och såg film. Det där med vattenpipipa har blivit rätt ofta senaste tiden. Och jag förstår mig inte riktigt på det. Men det är ju trevligt typ,aja...
Filmen vi såg var Old School, den var riktigt bra faktiskt. Fast det vet väl alla redan, jag är ingen film-människa precis. Ikväll skulle jag vara med Frida mfl och spela Beachvolley någon stans, men vädret var inte det bästa så det blev inte av. Jag tänkte att då kan jag ju plugga på teorin istället, klockan är nu 00:20 och jag har inte öppnat boken än, det känns som ovärt för jag vet endå att jag kommer att kugga på tisdag.




Kanye West kommer till Way out west festivalen, varför är jag inte där?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0