ut i världen?

I veckan har jag sökt lite olika customer service jobb runt om i världen, länderna är: Norge,Spanien,Irland,Malta,Sydafrika, England och på havet (kryssning). I morse fick jag ett samtal från Irland (Dublin) men jag svarade inte för jag hade mobilen i väskan och hörde därför inte att det ringde. Hoppas att dom ringer från något annat land imorn, helst Spanien.
Jag har kollat på lite volontär jobb med, typ rädda sköldpaddor i mexico osv, men det verkar lite ovärt man tjänar ju inga pengar på det. Jobba med välgörenhet kan jag göra när jag blir rikare.


Ikväll for jag efter många om och men till Dantes stuga där drack dom, rökte vattenpipa, spelade kort och åte chips, trevligt. Åkte dit med Hanna och Fanny vi stannade inte så länge. När jag kom hem undrade pappa om jag hade bokat någon ny teoriprovs tid, det har jag inte. Jag väntar på min nya Kod från vägverket. Pappa vill verkligen att jag tar körkortet nu,det är typ bara för hans skull jag gör det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0