Snart / Nu

Måste jag bstämma mig för vad jag ska göra i höst, igår kom jag på att jag kankse vill till London och jobba istället för Spanien, jag ska ju till Thailand i December så jag kankse blir less på värmen om jag har varit i Spanien månaderna innan det. Hm det tåls att tänka på..

I veckan jobbar jag typ bara 4 timmarspass så jag hinner typ göra lite roliga saker med. Ikväll ska jag vara med Beckie, och imorn är det utflyttningsfest hos Annika. Det känns som att det är ganska många som åker från stan nu. På måndag flyttar Frida till Umeå för att plugga, Carina flyttar till Jörn av alla ställen. Och Julia far till Island för att valla får. Så vi tjejer ska göra nått kul på lördag!


image192


Ett kort från 06 när Nova fanns, jag vill ha långt hår igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0