kewk ja kugga

Jaha som jag sa tidigare förväntade jag mig inte att nå ett bra resultat på teoriprovet, och så blev det. Jag fick dock mer poäng än vad jag tippade på igår, 47 men det nådde ju inte riktigt ända fram...alls. 

När jag nästan var klar med provet trodde jag typ att jag hade klarat det för det kändes som att jag kunde de flesta frågorna, men tydligen inte. Aja jag bryr mig inte speciellt mkt, hoppas bara att jag får en till ny tid så snart som möjligt. Jag höll inte mitt löfte om att se sur ut på fotot, man börjar ju nästan skratta när robbtrösten "räknar ned" innan kameran tar kortet.




I förra veckan sålda jag mest  Comhem-abbonemang på jobbet, jag är bra på något iallafall, heh. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0