Fest jobb & övervakningskameror



image195
Fotot är stulet från: 
http://jesuistues.blogspot.com/   (Utflytningsfest i Annikas rymliga lägenhet)


Fredag:  Fest på Sunnanå hos Eriks kompis, vilket ledde till ett besök på station8 senare på kvällen. Mycket trevligt, jag glömde dock min sjal på förfesten vågar inte gå tillbaka och hämta den.

Lördag: Riktigt bakis, gick hem från jobbet pga magsjukan... Tjejgänget samlat hos mig på kvällen, vi lagade middag, bastade och gjorde ansiktsmasker av vad som fanns i mitt kylskåp. Kändes som att det var sista gången vi skulle vara alla på ett tag nu, men vem vet...

Söndag: Tänker motionera men  blir sjuk bestämmer mig för att göra en kladdkaka och äta den i stället.

Måndag: Vem vet...jag minns inte, satt väl lagomt opeppad på jobbet?


Tisdag: Det ringer en dam från Barcelona och fråga om jag vill komma på jobbintervju, hon böjar samtalet med att tala snabb Spanska. Jag blir förvirrad och svarar Sí på allt.  När hon hör att jag inte fattar och börjar hon prata engelska.

Det ringer från körskolan, de vill at jag ska komma och köra så att jag kan boka halken! Jag säger att jag ska komma dit....öhv

Jag övningskör till innebandyträningen, ska dit och titta har inte tränat sedan i maj. Tror inte att jag kommer kunna fortsätta iår eftersom att jag jobbar kväll varenda dag i September. Det känns mer än trist, dö. 

Det ringen en kille från mulipartner och frågar om jag vill bli säljare åt Comhem i Barcelona, han snackar Svenska men jag blir lika förvirrad när han ringer som under "spansk-tantens" samtal eftersom att jag just nu håller på att parkera bilen, den hamnar typ mellan 3,5 ruter, snyggt.

Avslutar kvällen med att logga in på www.vv.se . Skjuter upp mitt teoriprov som ska skrivas på Torsdag, har inte hunnit plugga.

Onsdag: Jobbar 07:55-21:05 Får ett antal mail från cheferna under dagen. Det är någon/några på arbetsplatsen som stjäl dataskärmar, headset, pengar osv. Xzakt ska därför införskaffa Övervakningskameror. Btw så har det börjat ca 30 nya i veckan, ganska nice känner de flesta.


 

Kommentarer
Postat av: annika

erkänn, det är du som stulit ;)

2007-08-30 @ 13:53:49
URL: http://jesuistues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0