det droppade från taket

Imorse när jag kom till jobbet och skulle gå och sätta mig vid min del av kontoret, var det något som inte stod helt rätt till.  I nästa sekund förstod jag vad det var. Vatten droppade från taket, golvet var fullt med hinkar med vatten runt om. Det var tydligen någon form av vattenläcka i hela bygnaden, så vi fick inte gå på toa eller dricka vatten ur kranen under dagen. Hehe det var rätt kul att se allas miner när dom kom in i lokalen en efter en. Vattnet hade bara spridigt sig i halva lokalen så som tur var kunde vi jobba. Hade vattenläckan varit värre hade det inte vrit speciellt kul, eftersom att lokalen är utrustad med ca hundra datorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0