Den stora dagen..

Tycker många att det är, inte jag. Jag bryr mig inte för jag gillar inget som har med körkort att göra. 10:30 har jag iallafall min teoriskrivningstid. Idag klarade jag för första gången ett av körkort-testen på datorn, för första gången (alltså utan att ha kört samma 3gr i rad). Å jag är inte peppad, läste igenom papprena som jag har fått från vägverket och man ska tydligen fota sig med, vad jobbigt, jag ska se sur ut.
 
Undrar om man får ta ett nytt kort om man kuggar första gången. De flesta som kuggar brukar ju få 1 eller 2 poäng under G gränsen. Det känns som att jag kommer få minst 15 poäng under den. Jag tippar på 40 av 70. Om jag har en bra dag (vilket är minst troligt), kanske jag uppnår så mycket som 43 av 70.


Uppdaterar imorn vid tolv tiden, eller kankse inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0