Bastu-fiesten

Mina föräldrar har blivit så givmilda på senaste tiden. Först lånade dom ut husvagnen till mig och 9 pers till under pdol helgen. tre dagar efter det låter dom mig ha typ klassfest en onsdakväll trotts att dom är hemma.

 


Iallafall, igår var vi typ 14 pers, det var riktigt trevligt. Bastun funkade ju jätte bra, jag som inte gillar att basta tyckte faktiskt att det var rätt skönt  för en gångs skull, det var nog p.g.a sällskapet. Det enda dåliga var att pappa lämnade tillbaka Poolen som han fick av familljen i födelsedags present, den ville ju vi ha hehe. Efter allt bastande gjorde vi oss iordning och for ut på station. Har aldrig varit på ett st8 med så blandade åldrar när det var från 18!
Men kul var det, träffade min kusin Anna som jag inte ser allt för mkt av eftersom att hon alltid är utomlands och showar.
Det enda dåliga med kvällen var:
1. Att mina ny HM skor är döden själv för mina fötter.
2. Att jag köpte hamburgare på max trotts att jag inte var hungrig.



Nu ska jag försöka lära min lite teori, urs..


hej!

Kommentarer
Postat av: annika

Vi är bra

2007-08-03 @ 19:20:33
URL: http://systerB.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0