Homeparty!

Påskfest" hos mig
Gårkvällen bler riktigt lyckad. Jag och Lisa städade huset typ hela dan för det såg förjävl5t ut. Klockan halvfem kom tjejgäänget och vi började laga maten, fläskarré, klyftpotatis, svampstuvning, vitlöksbörd osv, blev riktigt gott! En massa drinkar blandades, jag gjorde den godaste, skriver receptet längre ner!

Vi han precis äta och stöka undan, sen kom resten av stan"
Så då blev det mer drinkar. 
 Frans som fyllde 19  blev riktigt firad. Vi gjorde JellyShots det konstigaste jag har ätit/drukit? i spritväg men typ endå gott! :D 

Blev en skit kul fest med typ 40 pers eller mer! 
Och inte ett enda glas gick sönder! :)
Sen blev  det förstås station med riktigt kul fast var ju inte där så länge, träffade Bingan iaf hehe.
När jag kom hem hade Lisa och Julia som skulle sova över hos mig, redan somnat. Hur mkt jag än bankade och plingade på dörren så vaknade ingen. Kul.. Klockan var tre på natten och jag var utesängd från mitt eget hus, hade inga pengar på mobilen heller!.. 
Som tur är har jag världens bästa granne Angelica. Plinade på hos henne och fick sovaöver där, ett stort  tack för det! :) 
Gick över till mig vid halv 8 då hade Julia vaknat, somnade om i min säng och vaknade upp halv 11. Då hade jullan städat typ hela huset! helt sjukt:P

Tack till alla som kom!

Bilder kommer

"Världens godaste drink"
 Bols Melon
 sprit
Fruktsoda
Juice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0