en onsdagskväll

o va jobbigt..Nu är lovet slut och jag måste sluta lata mig, har börjat om med att träna nu i veckan (känns nästan som att man kan va me i Tjockholmen efter detta lov), det var tungt.

Igår hade vi filmkväll hos cicci ja kom nån timma försent det var inte så bra av mig. Varför skrev jag det där?
Jo för att jag var tvungen att skriva nått onödigt eftersom att jag inte vill få tid över att plugga på det Nationella provet i Svenska B som vi har imorn..urs. =)

Vi planerade att ha Grillkväll till helgen men tydligen så ska sommarvädret försvinna, de ser ut att bli minusgrader och snö i helgen. Så vi kör på Irish Pub kväll i stället, kan nog bli något! :P

Ikväll tror jag att jag har någon typ av migrän eller nått i den stilen för efter två alvedon och en koffein-magnesyl, dunkar fortfarande mitt huvud..

God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0